joi, 8 iulie 2010

Shaorma,politehnica si manele

Cea mai buna mancare ! SHAORMA ! ,zeitatea zeitatilor,as manca ca spartu dar mi se face rau,dak as stii sa fac as face in fiecare zi doar sa am ingrediente.
Deci dak as manca toata ziua shaorma toata lumea ar face caterinca de mine si mi-ar pune porecle gen SHAORMAAAAAAA.
In fine,inclinatia mea spre shaorma e mai mica decat inclinatia mea spre manele :>
GUTA,SALAM,PESTE,PARIZER,CIORBA,DULES RUP NORMA !!!!!!! mai ales salam cu portugalia
La tara se asculta manele pe sistem gibilan pe girlatahau(TOATA CHESTIA CU MANELELE SUNT DOAR MINCIUNI,NU IMI PLAC,AM VRUT DOAR SA PAR AMUZANT)si mai e o chestie,am foarte multi prieteni parkouristi,si ei merg mereu in poli si ma tarasc dupa ei,chestia retardata e ca ei nu fac nimic,doar stau pe o banca si se uita la unii mai mari si mai experimentati cum fac salturi,bine k sunt foarte multi parkouristi caterincosi,odata am ras de m-am spart cu unu riki faceam caterinca de oameni dezmembrati care stau in lichide cate 9 luni o.O,anyway e caterinca acolo dar e mare plictiseala knd se pun pe treaba.O sa va mai scriu maine,iar de maine ne vedem prin septembrie,Ceao

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu